Przeskocz do treści

Witam!

21 lipca, 2011

Witam wszystkich odwiedzających.

Od jakiegoś czasu chciałem mieć bloga, miałem pomysły na to, o czym będę pisać, jak taki blog miałby wyglądać. Raz nawet „prawie” go stworzyłem, jednak zabrakło chęci i czasu do postawienia serwera. Na wordpress.org nie trzeba się o to martwić, więc póki co będę „rezydował” tutaj.

Jeśli okaże się, że ktokolwiek czyta to, co piszę i jest to w jakiś sposób pomocne, pomyślę nad przeniesieniem bloga gdzieś, gdzie miałbym nad nim pełną kontrolę. Póki co jest dobrze.

Chciałbym pisać tu o problemach, na które natrafiam w mojej pracy (obecnie jestem web developerem) i ciekawych rozwiązaniach, na które trafię w internecie, które ktoś mi podpowie no i przede wszystkim – które wymyślę sam. Jeśli najdą mnie jakieś ciekawe i artykułowalne przemyślenia na dowolny temat, jednak z naciskiem na tematykę bloga – podzielę się nimi tutaj. Jeśli doświadczę czegoś ciekawego na mojej drodze w sztukach walki i stwierdzę, że może to być ciekawe również dla innych – również podzielę się nimi tutaj.

Pierwszy artykuł już ma swój temat, który mimo że wydawał się być dosyć wyeksploatowany, okazał się trudniejszy i ciekawszy niż myślałem. Ale o tym za jakiś czas.

Witam Was jeszcze raz i do napisania 🙂

From → Ogólne

2 Komentarze
  1. Witam, zawsze miło na wordpressie znajomą twarz zobaczyć. xP

  2. kochmanski permalink

    idd fk yea x]

Dodaj komentarz